The Strip

Woensdag 7 september:

Vandaag stonden we om 08:00 op en pakten ons koffer in, aangezien dit onze laatste dag bij The Golden Nugget was. Daarna gingen we weer op weg naar de Subway om te ontbijten.

Vervolgens bleven we nog een paar uur bij het zwembad relaxen totdat we het tijd vonden om met de bus naar de Premium Outlets te gaan. Helaas viel dat erg tegen. Het had wat weg van Maasmechelen Outlet Village, maar dan minder mooi. We besloten hier te lunchen en pakten daarna de bus weer naar The Strip.

We liepen het Wynn hotel in, maar voelden ons niet zo op ons gemak. Dit was een heel chique hotel met dure winkels, zoals Rolex en Louis Vuitton. Bleek ook nog dat je de water show niet zomaar kon bekijken, tenzij je een cocktail bestelde. Nee, niet gedaan.
Recht tegenover het Wynn lag Fashionshow, een groot winkelcentrum waar we even de Forever21 in zijn gegaan en waar een Food Court in lag. Hier zijn we gaan dineren.

Daarna pakten we de bus naar het Bellagio hotel en bekeken nogmaals een water show. Deze was mooier dan die van gisteren. Naast dit hotel lag het Caesar’s Palace hotel. We wilden het Colosseum in, maar helaas is dat een concertzaal. Daar zou Mariah Carey trouwens vandaag optreden.

Na door dit hotel te hebben gewandeld waren we wel een beetje klaar met de hotels. We hebben er een paar over geslagen die we misschien nog bezoeken als we vrijdag terug rijden van de Grand Canyon, aangezien we wederom een hotelovernachting in Las Vegas hebben (maar dan in een ander hotel.)

Buiten dat hebben we ondanks het zoeken in het hotel de gouden nugget nog steeds niet gevonden, dus die gaan we morgenvroeg voordat we uitchecken nogmaals zoeken.

Morgen gaat helaas om 05:00 de wekker en staan de Hoover Dam en het oosten van de Grand Canyon op het programma. Daarvoor nog eerst terug naar het vliegveld om de auto op te halen.

Vandaag dus niet veel meegemaakt, maar morgen weer genoeg 🙂

Planning:
Donderdag 22 september:    Terug vlucht

Tot (over) morgen!

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.